Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μπέρδεμα

Μπερδεύω και μπερδεύομαι. Συμμετάσχω και διατηρώ μπερδεμένες καταστάσεις. 'Ομως, πότε μια κατάσταση θεωρείται μπερδεμένη? Ποιός την κάνει μπερδεμένη και κυρίως πώς ξεμπερδεύεις το κουβάρι? Εγώ μπερδεύω, εσύ μπερδεύεις, αυτός μπερδεύει, εμείς μπερδευόμαστε κι εγώ... εγώ μπερδεύομαι για όλους σας μαζί! Απλά, γρήγορα κι ανεξέλεγκτα. Κανείς δεν έχει διάθεση να ξεμπερδέψει, όμως τίποτε. Βέβαια, είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσουμε πως το μπέρδεμα είναι απόλυτα υποκειμενικό, ιδιαιτέρως στις ανθρώπινες σχέσεις. Το δικό σου το μπέρδεμα δεν με αγγίζει. Μου φαίνεται ανούσιο και χαζό. Είναι εύκολο να το ξεμπερδέψω, καθώς εγώ δεν μπλέκομαι με σας, είμαι ο παρατηρητής σας. Κι όμως δεν ξεμπλέκεσαι έτσι εύκολα, έτσι? Μπορώ να σου δώσω εκατοντάδες λύσεις στον γρίφο σου, μα εσύ να μένεις πιο μπερδεμένος από ποτε. Η πολυπλοκότητα της απλής σου κατάστασης απορροφάει τα πάντα και η λογική λακίζει. Αντίστοιχα όσον αφορά το δικό μου μπέρδεμα, όταν το ξεγυμνώνω και το αναλύω, φαντάζει τόσο εύκολο κι απλό να επιλυθεί που σου προκαλεί γέλια κι εμένα απελπισία.
Τι είναι τελικά αυτό το μπέρδεμα? Πώς δημιουργείται? Λοιπόν, η θεωρία μου είναι πως το μπέρδεμα γεννήθηκε περίπου την ίδια εποχή με το σύμπαν και μπερδεύει καταστάσεις από τότε. Φήμες λένε πως τα μπερδεμένα συναισθήματα της Εύας προς τον Αδάμ την ώθησαν να δαγκώσει το μήλο. Η Ελένη της Τροίας, ένιωσε μπερδεμένη κι αποφάσισε να κλεφτεί με τον Πάρη, ξεκινώντας έναν ολόκληρο πόλεμο. Νομίζω πως τελικά το μπέρδεμα είναι οι ίδιες οι ανθρώπινες σχέσεις. Σχέσεις μαζοχιστικές και εξουσιαστικές, οι οποίες αρωματίζονται με μια έντονη μυρωδιά από μπέρδεμα και κάνουν την ζωή μας δύσκολη και σίγουρα λίγο πιο ενδιαφέρουσα. Μπερδεμένα συναισθήματα, από ανθρώπους απεγνωσμένους για μια κατάσταση χωρίς μπερδέματα, υπό τον όρο βέβαια πως η πλήρης αποκρυπτογράφηση θα αφορά μονάχα το ταίρι τους. Οι ίδιοι παραμένουν μπερδεμένοι εκπέμποντας περίπλοκα μηνύματα καθώς η αλήθεια φαίνεται να είναι πως στο μεγαλύτερο ποσοστό των σχέσεων αυτός που ξέρει και δείχνει τι θέλει, χάνει πανηγυρικά. Δεν είναι ικανός να μπερδέψει και να μπερδευτεί διατηρώντας τα όρια του σχετίζεσθαι που εκείνος επιθυμεί. Αν ξεμπερδέψεις τον εαυτό σου, μένεις γυμνός κι ευάλωτος στο ταίρι σου, γεγονός που είναι τρομερό και πρωτόγνωρο.
Τελικά, ίσως λατρεύουμε να μπερδεύουμε, καλύπτοντας πράξεις, συναισθήματα και αδυναμίες τα οποία θα μας απογύμνωναν από κάθε προστασία μπερδέματος. Ίσως το μπέρδεμα να αποτελεί ένα βασικό συστατικό των σύγχρονων σχέσεων. Ξέρεις τα άμεσα και αληθινά εν τέλει, μπερδεύουν! Μπερδεύουν μονόπλευρα, ο στόχος σου το σκάει κι εσύ μένεις μόνος με ένα νέο μπέρδεμα να θρέψεις το μυαλό σου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν συγχωρεί το Κάρμα?

Λοιπόν πάντα πίστευα ότι τα κάθε ενέργεια μας έχει συγκεκριμένες συνέπειες ανάλογα με το ποιόν της.Κάθε κακό που κάνουμε επιστρέφει σε εμάς είτε σε μεγαλύτερο βαθμό είτε σε λιγότερο.Οι συνέπειες πάντα υπάρχουν όμως.Σαν μια ανακύκλωση πράξεων.. Ε,πραγματικά τώρα που το παρατηρώ μόνο οι δικές μου κακές πράξεις πληρώνονται και πάντα με τις χείριστες συνέπειες.Τα πάντα στρέφονται τόσο πολύ εναντίον μου που στο τέλος όχι μόνο μετανιώνω για την κακία αλλά σιχαίνομαι και τον εαυτό μου..αρρωσταίνω.Λοιπόν εσείς που μου καταστρέφεται την ζωή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να αισθάνεται γιατί πάντα μένετε ατιμώρητοι?Εσείς που γελάτε όταν είμαι δυστυχισμένη γιατί δεν διαλύεστε όπως ορίζει η λογική?Μπορεί να μαι εγώ το θύμα τελικά..ένα θύμα τον περιστάσεων.Βέβαια μπορεί απλά να μην ήρθε η ώρα σας να νιώσετε αυτά που ένιωθα.. Ωστόσο τουλάχιστον εγώ ξέρω ποιά είμαι και δεν κρύβομαι πίσω από προσωπεία υπέρμετρης καλοσύνης για να ξεγελάσω τον οποιονδήποτε.Είμαι εγώ που κάνω λάθη,εγώ που γίνομαι κακ

Ψυχόδραμα

Κάθομαι και παρακολουθώ το παιχνίδι των σκιών στον τοίχο του δωματιού μου,απο το αμυδρό φώς της λάμπας σχηματίζονται οι σκιές των μικρών και μεγάλων "ένοικων" του δωματίου μου.Άλλοτε μικρές και παιχνιδιάρικες και άλλοτε μεγάλες και επιβλητικές,απ'αυτές που σε φοβίζουν τα βράδυα οταν ξυπνάς τρομαγμένος απο κάποιον εφιάλτη.Όνειρο ήταν!Αργείς λίγο μέχρι που συνειδητοποιείς ότι δεν είναι αλήθεια ή ίσως να'ναί?Ακόμα φοβάσαι σωστά?Σου΄ρχεται η άγρια επιθυμία να πιπιλίσεις το δάχτυλο σου όπως όταν ήσουν μικρό παιδί,που ακόμα σε φόβιζαν οι κλόουν που να φανταζόσουν όμως ότι όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ένας απ'αυτούς..έστω και άθελα σου!ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ!Έλα μην το σκέφτεσαι και'συ υποκρίνεσαι,παίζεις τον ρόλο σου..Αγαπάς για να αγαπιέσαι και μισείς γιατί είναι το πιο επιθυμητό συναίσθημα..σε κάνει δυνατό και στιγνό!Ονειρεύεσαι γιατί κάποιοι λένε πως είναι ελπιδοφόρο,είναι όμορφο,είναι της μόδας βρε παιδί μου!Είσαι καταθληπτικός γιατί πουλάει,γελάς γι