Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Back in the game (?)

Το να γράφεις, είναι φαινομενικά απλό και ακίνδυνο. Η πραγματικότητα διαφέρει κατά την γνώμη μου. Για μένα η συγγραφή ήταν κάτι οριακά ψυχοφθόρο και δύσκολο. Κάτι το οποίο λειτουργούσε σαν μια ανακύκλωση των ατυχιών της ζωής μου και των λάθος επιλογών, με μια μεγάλη δόση εφηβικών ανησυχιών που με καθιστούσαν εκνευριστικά καταθλιπτική. Κακά τα ψέματα, για να γράψεις πρέπει να είσαι ή δυστυχισμένος ή υπερβολικά χαρούμενος, και καθώς το δεύτερο δεν είναι της μοδός, κάποια δίοδο πρέπει να σκεφτούμε κι εμείς, για να σας ενοχλούμε με τα σώψυχά μας. Ναι, μην μου πεις, ξέρω. Η θλίψη, είναι ελκυστική, τα έχουμε πει αυτά και τα έχουμε εμπεδώσει, αηδιαστικά πολύ με τις επιλογές μας, εμπλεκόμενοι στο δίπολο ηδονής - οδύνης. Η προσπάθεια να ξεκινήσω πάλι, να εκφράζομαι γραπτά μου δημιουργεί τρομερό άγχος. Διαβάζοντας ό,τι έχω γράψει στο παρελθόν εντοπίζω τόσο μεγάλες διαφορές, που δεν είμαι σίγουρη αν θα μπορούσα να το αντιμετωπίσω ξανά στο μέλλον. Κάθε κείμενο, ξερνάει πάνω μου τόνους ανασφάλειας, παιδικών χειρισμών και εσκεμμένης απαισιοδοξίας. Από την άλλη, θα τολμούσα να πω, πως λειτουργούν ως αναλγητικό, στα λάθη του παρόντος. Συγκριτικά να το πάρεις και μόνο, οι συναισθηματικές αντιδράσεις ενός 16χρονου, πρέπει να είναι χειρότερες, από αυτές μιας κοπέλας 20 ετών. 'Η και όχι.
Βαρετός ο πρόλογος μου, τόσο βαρετός που με αποθαρρύνει, από το να συνεχίσω να προσπαθώ να οργανώσω αυτά που σκέφτομαι, γραπτώς. Απλά το υποσχέθηκα, πως θα αποπειραθώ, και ίσως με το να μεταφέρω σε σας τις ηλίθιες σκέψεις μου, να νιώσω λιγάκι καλύτερα, ενώ εσείς ίσως να σκεφτείτε με αφετηρία τις δικές μου άστοχες παρατηρήσεις. Στο τέλος πάλι θα χρησιμοποιήσουμε ο ένας τον άλλον, όπως πάντα άλλωστε.
Θα είμαι σύντομη. Ειλικρίνεια : Η ιδιότητα κάποιου, να μιλά ανοιχτά γι'αυτό που πράγματι νίωθει ή σκέφτεται. Μια ζωή, λοιπόν, με θυμάμαι να διατυμπανίζω το πόσο ειλικρινής είμαι. Και όχι μόνο εγώ, αλλά μεγάλο ποσοστό των ανθρώπων που έχω συναντήσει στην ζωή μου, κατακρεουγούσαν αυτό το μότο. Εντάξει, κοίτα, αν εκλαμβάνεις την ειλικρίνεια ως το χάρισμα, να λες τις κακίες σου και να υπογραμμίζεις τ'αρνητικά και τα λάθη του άλλου, και να περιφανεύεσαι για το ότι πάλι μίλησες αληθινά και κατα πρόσωπο, είσαι κι εσύ ένας αποτυχημένος ειλικρινής σαν και μένα, συγχαρητήρια. Όχι, όχι μην το παίρνεις αρνητικά, θα σου εξηγήσω. Η ιδιότητά μου να μιλάω ανοιχτά γι'αυτό που πράγματι νιώθω ή σκέφτομαι, είναι ανάπηρη και εξαιρετικά επιλεκτική. Πολλές από τις "ατυχίες" που μου συνέβησαν κατά καιρούς, συνειδητοποίησα πως ένας σημαντικός παράγοντας της εμφάνισής τους, ήταν η ανικανότητα μου να είμαι ειλικρινής. Τι εννοώ με αυτό? Έλα τώρα, όλοι οι μάστερ της αλήθειας, οι πολέμιοι του σατανικού ψέματος, ας σκεφτούμε πότε ήταν η τελευταία φορά που δεν ήμασταν ειλικρινείς, με τον εαυτό μας. Εγώ με έναν γρήγορο υπολογισμό, θα σου πω, πως πριν κανα 2ωρο με φλόμωσα στα ψέματα ξανά, για να με κάνω να το βουλώσω. Όταν, αρχίζεις και αισθάνεσαι πράγματα που δεν πρέπει, κάπως οφείλεις να διασώσεις κάποια από τα κολλήματα και τα πρότυπα που έχεις υιοθετήσει και σχηματίζουν την προσωπικότητά σου. Στην τελική κάπως πρέπει να καταπιεστείς κι εσύ, να δημιουργήσεις απωθημένα. Όταν δεν επιτρέπεις εσύ ο ίδιος στον εαυτό σου, να δράσει έξω από τα καλούπια που του επιβάλεις, κάπως πρέπει να δικαιολογηθείς για την αποφυγή της γνωστικής ασυμφωνίας. Ο τρόπος είναι να σου πεις ψέματα. Πως για σένα δεν ισχύει, και ούτε πρόκειται, αυτό που πιο πολύ φοβάσαι να νιώσεις. Συνέπεια, του να πεις ψέμματα στον εαυτό σου, είναι να πεις και στον άμεσα ενδιαφερόμενο, αυτός θα σχηματίσει ψεύτικη εντύπωση, θα δράσει βάσει αυτής και πάει λέγοντας. Όταν, όμως κάποιος δεν είναι ειλικρινής μαζί μας είναι πράξη κατακριτέα και καταδικάζεται αυτομάτως σε θάνατο. Αν όμως ένα γενναίο 60 με 70 % των πράξεων μας βασίζεται στα "προσωπικά" μας ψέματα, συμμετέχουμε σε μια ομαδική τρέλα που αποζητάμε απεγνωσμένα την αλήθεια, μέσα από συμπεριφορές, μερικά για να μην πω ολικά και σε ταράξω, βασισμένες στην αδυναμία μας να είμαστε ειλικρινής με τον εαυτό μας γι'αυτά που νιώθουμε, πόσο μάλλον προς τους άλλους. 
Σας κούρασα, το ξέρω, απλώς, να, έτσι το σκέφτηκα. σε μια από τις απόπειρες μου να σταματήσω να τα κάνω σκατά με τον εαυτό μου. Για κάποια λεπτά, αντίκρισα την αλήθεια και φοβήθηκα. Δεν μπορεί να είμαι εγώ. Εγώ ποτέ δεν ένιωθα έτσι, ή τουλάχιστον ποτέ δεν δέχτηκα, οτί μπορώ να νιώσω έτσι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν συγχωρεί το Κάρμα?

Λοιπόν πάντα πίστευα ότι τα κάθε ενέργεια μας έχει συγκεκριμένες συνέπειες ανάλογα με το ποιόν της.Κάθε κακό που κάνουμε επιστρέφει σε εμάς είτε σε μεγαλύτερο βαθμό είτε σε λιγότερο.Οι συνέπειες πάντα υπάρχουν όμως.Σαν μια ανακύκλωση πράξεων.. Ε,πραγματικά τώρα που το παρατηρώ μόνο οι δικές μου κακές πράξεις πληρώνονται και πάντα με τις χείριστες συνέπειες.Τα πάντα στρέφονται τόσο πολύ εναντίον μου που στο τέλος όχι μόνο μετανιώνω για την κακία αλλά σιχαίνομαι και τον εαυτό μου..αρρωσταίνω.Λοιπόν εσείς που μου καταστρέφεται την ζωή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να αισθάνεται γιατί πάντα μένετε ατιμώρητοι?Εσείς που γελάτε όταν είμαι δυστυχισμένη γιατί δεν διαλύεστε όπως ορίζει η λογική?Μπορεί να μαι εγώ το θύμα τελικά..ένα θύμα τον περιστάσεων.Βέβαια μπορεί απλά να μην ήρθε η ώρα σας να νιώσετε αυτά που ένιωθα.. Ωστόσο τουλάχιστον εγώ ξέρω ποιά είμαι και δεν κρύβομαι πίσω από προσωπεία υπέρμετρης καλοσύνης για να ξεγελάσω τον οποιονδήποτε.Είμαι εγώ που κάνω λάθη,εγώ που γίνομαι κακ

Ψυχόδραμα

Κάθομαι και παρακολουθώ το παιχνίδι των σκιών στον τοίχο του δωματιού μου,απο το αμυδρό φώς της λάμπας σχηματίζονται οι σκιές των μικρών και μεγάλων "ένοικων" του δωματίου μου.Άλλοτε μικρές και παιχνιδιάρικες και άλλοτε μεγάλες και επιβλητικές,απ'αυτές που σε φοβίζουν τα βράδυα οταν ξυπνάς τρομαγμένος απο κάποιον εφιάλτη.Όνειρο ήταν!Αργείς λίγο μέχρι που συνειδητοποιείς ότι δεν είναι αλήθεια ή ίσως να'ναί?Ακόμα φοβάσαι σωστά?Σου΄ρχεται η άγρια επιθυμία να πιπιλίσεις το δάχτυλο σου όπως όταν ήσουν μικρό παιδί,που ακόμα σε φόβιζαν οι κλόουν που να φανταζόσουν όμως ότι όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ένας απ'αυτούς..έστω και άθελα σου!ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ!Έλα μην το σκέφτεσαι και'συ υποκρίνεσαι,παίζεις τον ρόλο σου..Αγαπάς για να αγαπιέσαι και μισείς γιατί είναι το πιο επιθυμητό συναίσθημα..σε κάνει δυνατό και στιγνό!Ονειρεύεσαι γιατί κάποιοι λένε πως είναι ελπιδοφόρο,είναι όμορφο,είναι της μόδας βρε παιδί μου!Είσαι καταθληπτικός γιατί πουλάει,γελάς γι

Μπέρδεμα

Μπερδεύω και μπερδεύομαι. Συμμετάσχω και διατηρώ μπερδεμένες καταστάσεις. 'Ομως, πότε μια κατάσταση θεωρείται μπερδεμένη? Ποιός την κάνει μπερδεμένη και κυρίως πώς ξεμπερδεύεις το κουβάρι? Εγώ μπερδεύω, εσύ μπερδεύεις, αυτός μπερδεύει, εμείς μπερδευόμαστε κι εγώ... εγώ μπερδεύομαι για όλους σας μαζί! Απλά, γρήγορα κι ανεξέλεγκτα. Κανείς δεν έχει διάθεση να ξεμπερδέψει, όμως τίποτε. Βέβαια, είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσουμε πως το μπέρδεμα είναι απόλυτα υποκειμενικό, ιδιαιτέρως στις ανθρώπινες σχέσεις. Το δικό σου το μπέρδεμα δεν με αγγίζει. Μου φαίνεται ανούσιο και χαζό. Είναι εύκολο να το ξεμπερδέψω, καθώς εγώ δεν μπλέκομαι με σας, είμαι ο παρατηρητής σας. Κι όμως δεν ξεμπλέκεσαι έτσι εύκολα, έτσι? Μπορώ να σου δώσω εκατοντάδες λύσεις στον γρίφο σου, μα εσύ να μένεις πιο μπερδεμένος από ποτε. Η πολυπλοκότητα της απλής σου κατάστασης απορροφάει τα πάντα και η λογική λακίζει. Αντίστοιχα όσον αφορά το δικό μου μπέρδεμα, όταν το ξεγυμνώνω και το αναλύω, φαντάζει τόσο εύκολο κι απλό ν