Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Let the game begin.

Σιχαίνομαι πολλά πράματα.Από το κοτόπουλο μέχρι την αμηχανία σε μια πρώτη συνάντηση.Περισσότερο όμως,αρχίζω να αποστρέφομαι το ανθρώπινο γένος.Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις και τώρα που το καλοσκέφτομαι ίσως απλά να μας λυπάμαι.. Δεν ενοχλούμαι από τα κλασσικά όπως η κακία και το ψέμα..ε αυτά τα μπούχτισα,έπαθα ανοσία..Το πιο νοσηρό απ'όλα είναι το παιχνίδι που γουστάρουμε να παίζουμε με τους υπόλοιπους ανθρώπους.Βρίσκουμε ένα υποψήφιο θύμα ασθενέστερο από εμάς ψυχικά συνήθως και τσάαααααακ είμαστε έτοιμοι να εκτοξεύσουμε κάθε κόμπλεξ και ανασφάλεια μας πάνω του.
Έτσι, οι ανθρώπινες σχέσεις μετατρέπονται σε πεδία μάχης.Οι "αντίπαλοι" οπλίζονται με τις χειρότερες αναμνήσεις τους και ό,τι απωθημένο έχει μεγαλώσει μέσα τους και έχει σαπίσει,και..ας επικρατήσει ο καλύτερος!Ο πιο αναίσθητος ή καλύτερα ο πιο καταπιεσμένος κερδίζει..και όποιος τολμήσει να αισθανθεί χάνει αυτομάτως.Η ευχαρίστηση κάθε φορά που μία μάχη κερδίζεται από κάποιον από τους δύο κατά την διάρκεια του παιχνιδιού φτάνει σε όρια παρανοικά..
Μέσα στο παιχνίδι οι παίχτες χάνουν ευκαιρίες,ευαισθησίες ακόμα και τον εαυτό τους.Ελάτε τώρα,πόσες φορές έχετε σκεφτεί "Χμμ,όχι δεν θα στείλω πρώτος/πρώτη γιατί θέλω να τον κάνω να κολλήσει" ή "(Μόλις είδες μήνυμα από το πρόσωπο που σε ενδιαφέρει)Ε,εντάξει μωρέ θα απαντήσω σε καμιά ώρα,μην νομίζει πως περιμένω και πάνω από το κινητό.." (το  λέω όσο πιο απλοικά γίνεται).Όλα γίνονται βάσει ενός ψυχοφθόρου σχεδίου,που καταστρώνουμε καθημερινά στο μυαλό μας..Το παράξενο,εντοπίζεται στο γεγονός ότι περνάμε τον αντίπαλο μας από σαράντα κύματα γιατί συνήθως μας ενδιαφέρει..ή θέλουμε να τον κατακτήσουμε. Εκεί ακριβώς καταλαβαίνουμε πως κρύβουμε έναν ψυχο-σαδιστή μέσα μας..ίσως όμως το παιχνιδάκι αυτό μας ικανοποιεί περισσότερο από τα αποτελέσματα του..έχει ένα σασπένς βρε αδερφέ.
Υπάρχει βέβαια μια πιθανότητα οι παίκτες να βρεθούν σε μια περίεργη κατάσταση,νομίζω πως το φωνάζουν έρωτα ή κάπως έτσι τέλος πάντων,και το παιχνίδι να παραμεριστεί για ένα ορισμένο διάστημα..Να γίνει μια ανακωχή.Να υπάρξει μια ισότητα στις αντίπαλες δυνάμεις.Το βέβαιο όμως είναι πως η ανακωχή αυτή για τον έναν από τους δυο θα τελειώσει γρηγορότερα με αποτέλεσμα ο αντίπαλος να βρεθεί προ εκπλήξεως,να χτυπηθεί και εν τέλει να τα χάσει όλα..
Ο παίκτης που έχασε μένει μακριά από την σειρά των παιχνιδιών μέχρι να αναθρέψει καλά τα αρνητικά συναισθήματα που του προκλήθηκαν από την ήττα του και να'ναι έτοιμος και πιο αιμοσταγής από ποτέ,ώστε να προκαλέσει τον πόνο που ένιωσε στον επόμενο αντίπαλο..και συνεχίζεται συνεχώς κάπως έτσι,δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο ανθρώπινων σχέσεων,με τους άγραφους "νόμους" της ζούγκλας να επικρατούν..ο ασθενής συναισθηματικά άνθρωπος θα κατακρεουργηθεί από τον δυνατό..
Με φοβίζει ώρες ώρες όμως.Κι αν ποτέ μας δεν βρούμε το αντίστοιχο πλάσμα που μας ταιριάζει,που μπορεί να μας προκαλέσει την ίδια καταστροφή που προορίζουμε εμείς γι'αυτό,για την διεξαγωγή μιας μάχης στο τέλος της οποίας ίσως να τα χάσουμε όλα και οι δύο..αλλά θα έχει κερδίσει ο ένας τον άλλον στην ζωή του.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δεν συγχωρεί το Κάρμα?

Λοιπόν πάντα πίστευα ότι τα κάθε ενέργεια μας έχει συγκεκριμένες συνέπειες ανάλογα με το ποιόν της.Κάθε κακό που κάνουμε επιστρέφει σε εμάς είτε σε μεγαλύτερο βαθμό είτε σε λιγότερο.Οι συνέπειες πάντα υπάρχουν όμως.Σαν μια ανακύκλωση πράξεων.. Ε,πραγματικά τώρα που το παρατηρώ μόνο οι δικές μου κακές πράξεις πληρώνονται και πάντα με τις χείριστες συνέπειες.Τα πάντα στρέφονται τόσο πολύ εναντίον μου που στο τέλος όχι μόνο μετανιώνω για την κακία αλλά σιχαίνομαι και τον εαυτό μου..αρρωσταίνω.Λοιπόν εσείς που μου καταστρέφεται την ζωή από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου να αισθάνεται γιατί πάντα μένετε ατιμώρητοι?Εσείς που γελάτε όταν είμαι δυστυχισμένη γιατί δεν διαλύεστε όπως ορίζει η λογική?Μπορεί να μαι εγώ το θύμα τελικά..ένα θύμα τον περιστάσεων.Βέβαια μπορεί απλά να μην ήρθε η ώρα σας να νιώσετε αυτά που ένιωθα.. Ωστόσο τουλάχιστον εγώ ξέρω ποιά είμαι και δεν κρύβομαι πίσω από προσωπεία υπέρμετρης καλοσύνης για να ξεγελάσω τον οποιονδήποτε.Είμαι εγώ που κάνω λάθη,εγώ που γίνομαι κακ

Ψυχόδραμα

Κάθομαι και παρακολουθώ το παιχνίδι των σκιών στον τοίχο του δωματιού μου,απο το αμυδρό φώς της λάμπας σχηματίζονται οι σκιές των μικρών και μεγάλων "ένοικων" του δωματίου μου.Άλλοτε μικρές και παιχνιδιάρικες και άλλοτε μεγάλες και επιβλητικές,απ'αυτές που σε φοβίζουν τα βράδυα οταν ξυπνάς τρομαγμένος απο κάποιον εφιάλτη.Όνειρο ήταν!Αργείς λίγο μέχρι που συνειδητοποιείς ότι δεν είναι αλήθεια ή ίσως να'ναί?Ακόμα φοβάσαι σωστά?Σου΄ρχεται η άγρια επιθυμία να πιπιλίσεις το δάχτυλο σου όπως όταν ήσουν μικρό παιδί,που ακόμα σε φόβιζαν οι κλόουν που να φανταζόσουν όμως ότι όταν μεγαλώσεις θα γίνεις ένας απ'αυτούς..έστω και άθελα σου!ΙΣΩΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΗΘΟΠΟΙΟΣ!Έλα μην το σκέφτεσαι και'συ υποκρίνεσαι,παίζεις τον ρόλο σου..Αγαπάς για να αγαπιέσαι και μισείς γιατί είναι το πιο επιθυμητό συναίσθημα..σε κάνει δυνατό και στιγνό!Ονειρεύεσαι γιατί κάποιοι λένε πως είναι ελπιδοφόρο,είναι όμορφο,είναι της μόδας βρε παιδί μου!Είσαι καταθληπτικός γιατί πουλάει,γελάς γι

Μπέρδεμα

Μπερδεύω και μπερδεύομαι. Συμμετάσχω και διατηρώ μπερδεμένες καταστάσεις. 'Ομως, πότε μια κατάσταση θεωρείται μπερδεμένη? Ποιός την κάνει μπερδεμένη και κυρίως πώς ξεμπερδεύεις το κουβάρι? Εγώ μπερδεύω, εσύ μπερδεύεις, αυτός μπερδεύει, εμείς μπερδευόμαστε κι εγώ... εγώ μπερδεύομαι για όλους σας μαζί! Απλά, γρήγορα κι ανεξέλεγκτα. Κανείς δεν έχει διάθεση να ξεμπερδέψει, όμως τίποτε. Βέβαια, είναι απαραίτητο να ξεκαθαρίσουμε πως το μπέρδεμα είναι απόλυτα υποκειμενικό, ιδιαιτέρως στις ανθρώπινες σχέσεις. Το δικό σου το μπέρδεμα δεν με αγγίζει. Μου φαίνεται ανούσιο και χαζό. Είναι εύκολο να το ξεμπερδέψω, καθώς εγώ δεν μπλέκομαι με σας, είμαι ο παρατηρητής σας. Κι όμως δεν ξεμπλέκεσαι έτσι εύκολα, έτσι? Μπορώ να σου δώσω εκατοντάδες λύσεις στον γρίφο σου, μα εσύ να μένεις πιο μπερδεμένος από ποτε. Η πολυπλοκότητα της απλής σου κατάστασης απορροφάει τα πάντα και η λογική λακίζει. Αντίστοιχα όσον αφορά το δικό μου μπέρδεμα, όταν το ξεγυμνώνω και το αναλύω, φαντάζει τόσο εύκολο κι απλό ν